Üye Giriş
Şifremi Unuttum
Yeni Kayıt

Seyahata Çıkma,Abimin Boşanması vs

Rüyamda Eşimle beraber bir Seyahate çıkacak oluyoruz ve hazırlıklar filan yapıyoruz; Sonra Seyahate gideceğimiz yere gitmek için esas binecek olduğumuz otobüsün olmadığı (arızalı veya gelmeyeceği gibi durum olduğu yerine geçici olarak) ancak ileride bir yerde aktarma olacak bir otobüs geliyor otobüste sadece şoför ve muavin olduğu halde yolda da başka yolcu almak için bir yerde duruyoruz. Ben ve eşim (Otobüsün bir işi olduğunu yarım saat sonra hareket edeceğiz siz o zamana kadar dolaşın demesi üzerine) otobüsün mola verdiği yerde etrafa geziyoruz ve otobüsün olduğu yerden 100-200 m uzaklaşmış oluyoruz. Orada birisi ile konuşurken Otobüsün hareket edeceğini gitmemiz gerektiğini aşağıdaki yolda buluşmamızı söyleyerek bulundukları yerden ana yola doğru onlar hareket ediyor bizde eşimle beraber biraz hızlı yürümek suretiyle otobüsün olacağı yola bir türlü varamıyoruz. Bu arada Hoparlörden ismimiz söylenerek otobüsün bizi beklediği filan söyleniyor. Birkaç ara sokaktan geçtikten sonra Deniz kenarına yakın bir ana yola varıyoruz.(Bu arada elimde bulunan seyahat çantasını sanki unutmuş gibi oluyorum otobüse giderken aklıma geliyor eyvah diyorum çantayı unuttuk diyorum eşim çanta bende sen devam et der gibi hareket ile devam etmiş oluyorum.) Ancak otobüsün hareket halinde olduğunu arkasından çağırmama rağmen otobüs durmadı. Ben de burada taksi vardır onlar ile yetişirim diye düşünerek fazla üzerine gitmiyorum. Eşim gelince hadi taksiyle otobüse yetişelim deyip etrafa taksi için baktığımda bütün taksilerin yolcu ile dolu olduğunu görerek taksi aramaya başlıyorum. Hatta özel arabalara dahi bizi otobüsün varacağı yere kadar götürümüsünüz diye tekliflerde bulundum ama bir türlü binecek bir araba bulamıyorum diye umudumu bitireceğim sırada nasılsa bir yarı taksi yarı özel bir araba bizi alıp götürmeye razı oluyor herhalde ve otobüse ulaşıyoruz. Sonra Orada Abim ile hanımı orada olmuş oluyor. Bizde onları ziyaret etmemiz isteniyor herhalde onlara ziyarete gidiyoruz. Fakat birbirinden ayrı olmuş oluyorlar biz bir bostan tarlası içinde hangisine gideceğimizi karar veremiyoruz. Ben yengeme mesleğin yok niye ayrılıyorsunuz filan diyorum. Ben ayrıldım evlendim bu işler kolay olmuyor filan diyorum ama yengem kardeşimin yanında kalırım filan diyerek benden uzaklaşıyor. Sonra ani bir kararla yolculuğa kaldığımız yerden devam etmek için elimizde bavul ile otobüse binmemiz ile birlikte varacak olduğumuz yere varmış oluyoruz. Bu arada varacak olduğumuz yerde otel gibi bir yerde kalıyoruz orada birisi eşime askıntı olmaya çalışıyor ama ben tavır koyunca yok yanlış anladınız filan diyor sonra ben onu suyla mı yoksa başka bir şeyle mi onu vuruyorum herhalde sonra o uzaklaşıyor. Tekrar bir yere gitmek için çıktığımızda sanki böyle düz duvara çıkıyoruz bütün yolcular ile birlikte sonra zorda olsa çıkıyoruz bu arada bavullar havaalanında ki taşıma bantları gibi bavullar düşmeye başlıyor biz de bavulumuzu görüp dışarı çıkarken uyanıyorum.

Rahat ve huzura işaret etmektedir.

Rüyanız zor ve sıkıntılı bir süreçten kurtulacağınıza işaret ediyor. Önünüze büyük fırsatlar çıkacak. Maddi manevi kazançlı olacak günlere doğru hızla ilerliyorsunuz.

Rüyanız karşılaşacağınız iyi insanlara da işaret ediyor.

Rüyanız iş değiştirme veya faklı ticari hayat arayışlarına da işaret etmektedir.

Rüyanız kısa süreli bir seyahate veya sıradışı bir harekete de işaret etmektedir.
Rüyanız hayatınızda ortaya çıkacak kötü sonuçlardan Allah'ın cc yardımı ile korunacak ve kötülerden, kötülüklerden korunacaksınız.

Endişe etmeyin. Siz iyi olduğunuz sürece zorluklar size mükafat haline dönüşecek. Sabırlı olun, selamete erişin.

Bir iş çok kolay olursa, uzak durun. Çok zor olursa da uzak durunuz.

Rüyanız devamlı bir engelle karşılaşacağınız olaylara, iş ve ticarete ve değişik bir işe işaret etmektedir.